tisdag 21 april 2009

Så fin du är


Å, bästisen, du är det jag älskar mest i världen! Så fin är du där du ligger! Finaste som hänt mig, du är min semla med lite grädde men mycket, mycket mandelmassa, för så är en semla som allra godast! Du är min och jag är din – är det inte fint, så säg! Ja, kär är jag i dig och du i mig, tänk en sån tur man kan ha! Pussa dig vill jag, pussa dig snuskigt, på fler ställen än munnen! Passa dig, du, jag är kramig idag! Å, lägg din hand där du hade den nyss, får du en kyss! En sån flicka jag har fått: kåt som rådjuret på ängen är hon! Å, så får du inte säga – känn här hur du ställer till dem med mig! Mina underbyxor blev ju jätteslaskiga nu! Men ta av dem då! Så du säger! Martina Lowden
(Konstnär: Banksy)

2 kommentarer:

Wu sa...

En svårighet som inte lämnar mig någon ro är det "kåta rådjuret på ängen", ty poängen går helt rått förlorad om man aldrig kommit ett rådjur tillräckligt nära i syfte att känna av dess kättja... hur kåt man än vore på att få vara med om upplevelsen ifråga.

Niklas sa...

Hej Niemand!

Ja, helt ärligt har jag inte sett ett kåt rådjur, men man är väl människa och det borde räcka för att rådjuret avskräcka.

Tack för kommentaren!